Praktisk informasjon rundt betaling
Når du har vært til konsultasjon hos oss har du mulighet til å betale på den selvbetjente betalingsterminalen på venterommet.
På terminalen kan du også velge om du vil betale med mobiltelefonen. Dersom du ikke betaler for deg på terminal eller via mobilbetaling etter konsultasjon, vil du motta faktura fra Convene med fakturagebyr.
Faktura kan sendes via post, som elektronisk fakturavarsel på SMS eller Digipost. Har du spørsmål vedrørende betaling eller faktura?
Har du spørsmål relatert til faktura eller betaling kan du ta kontakt med Convene på telefonnummer 21 62 73 20.
Du kan også logge inn via Convene sine nettsider for å se utestående, og betale for deg.
Klikk her: www.convene.no/privat/logg-inn/
BETALING / FAKTURAINFORMASJON
Vi bruker Convene som betalingsløsning på Vennesla Legesenter og Legevakt.
Dersom du har spørsmål eller trenger hjelp til betaling eller inkassovarsler/krav går du videre på linken/bilde under
Dersom du er uenig med selve fakturaen og ikke kan få hjelp av Convene tar du kontakt med legesenteret